0013 Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Köp det nu. Det släpptes i dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 vad bra men jag kan inte idag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag ska börja med Sonic Team sen Dark sen Rose sen Chaotix. När jag köper det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag ska ta det så här Chaotix, Rose, Dark, Sonic och sist Super har jag hört ska komma. Jag ska fråga mamma om jag får köpa det imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) jag ska köpa det när jag får råd jag ska börja med team dark sen hero sen rose sen chaotix Redigerat 6 Februari 2004 av Shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag har testad det på x-box idag och det var jätte grymt! och "Shadow" jag tycker att du ska göra denna ordningen: team sonic: + knuckles har jätte bra attaker. - inga minus. taem dark: + eo3gamma kan sjuta och är starkare än knuckels. -inga minus. team rose: + hon där tjejen kan kasta virvelvindar. - big är ganska klumpig. men han har bra attaker. team chaotik: + deras flygare kan flyga länge och högt. - krokodilen är så himla klumpig också klumpigast och trögast av alla! det här är MINA + och - gör gärna egna såna här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Team Chaotix: Espio kan bli osynlig.+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) vaa kan han det?? du menar den i chaotik som är snabb?? hur gör man det?? vad är det bra för?? :huh: Redigerat 7 Februari 2004 av hab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Inte vet jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 onödigt inlägg! Hur vet du att espio kan bli osynlig! det kan ju ochså ha varit ett skämt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det står ju på Sonic Heroes Officiella Hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 japp det står det där jag har också läst det där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg