Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Shadow du som är så superbäst på allt vad sonic heter till vilken konsol kom Knuckles chaotix? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 sega mega drive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Team Chaotix: Espio kan bli osynlig.+ jag vet nu hur man gör!!!man ska hoppa upp i luften och trycka på slåknappen!! så gör han en virvelstorm och han blir osynlig det är jätte bra för då kan man springa förbi fiender utan att dom mårker en!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 jag får det nog idag jag är BRA på sonic spelen så det borde inte va så svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ö jag fattar ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 inte jag heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 jag får det nog idag jag är BRA på sonic spelen så det borde inte va så svårt NÅ shadow svara på frågan jag ställde precis, du som kan allting om Sonic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (redigerat) BRÖÖÖÖÖPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!fel!det är helt okända gubbar man kan ha på det!!!Skuta rapa. Knuckles Chaotix är ett väl känd spel till SEGA 32X och Mightiy mannen är en figur från det spelet och spelet SegaSonic The hedgehog bland annant. Men eftersom man bara får ha 3 i ett SH lag så fick inte en vara med i Chaotix eller nåt annat så blev det Mighty som inte fick vara med.Dom som var med i Knuckles Chaotix var: Espio The Chameleon(Lag Chaotix) Vector The Crocodile(Lag Chaotix) Mighty the Armadillo(Är inte med) Knuckles the Echinda(Lag Sonic) Charmy Bee (Lag Chaotix) HA! Redigerat 11 Februari 2004 av 0013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 BRÖÖÖÖÖPPPPPP!!!!!!!!!!!!fel igen,eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 RAAAAAAAAAAAAAAAAAAP nej det är rätt, eller? Ja det är det. Det kan ha varit med NÅN mer i spelet kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 nåt är fel-. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ja vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg