Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 de e nåntoing me en gubbe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ja jag stava kanske fel på Mighty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Migthty the armadillo är någon konstig omgjord Sonic ett med en lojare huvud person, Knuckles Chaotix är precis vad du säger! hurra jag är imponerad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 vad pratar ni om e det någon spesiel person eller vad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag hade förhandsbokat spelet så köpte jag spelet va super bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B) :blink: :) jag har kommit till en banna man kan åka i tåg spår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Migthty the armadillo är någon konstig omgjord Sonic ett med en lojare huvud person, Knuckles Chaotix är precis vad du säger! hurra jag är imponerad Om det inte var ironi så tackar jag för det. Jag har precis betalat min CN avgift nu så jag har 3 kroner fasst dom förvandlas lätt till 600:- :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) jag hade förhandsbokat spelet så köpte jag spelet va super bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B) :blink: :) jag har kommit till en banna man kan åka i tåg spårjag har klarat den banan!!! har sonic heroes oxå!! :D det e skit bra Redigerat 12 Februari 2004 av hab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Kan inte nån köpa det åt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 tyvärr,jag köper inte skitspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (0013 @ 12/02-2004 17:55:11) Migthty the armadillo är någon konstig omgjord Sonic ett med en lojare huvud person, Knuckles Chaotix är precis vad du säger! hurra jag är imponerad Om det inte var ironi så tackar jag för det. Jag har precis betalat min CN avgift nu så jag har 3 kroner fasst dom förvandlas lätt till 600:- :D Det var inte ironi, jag kan fatta att det såg ut som det men du kan vara lugn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 tyvärr,jag köper inte skitspel det e väl inte skit spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 5 poängare är skitspel. 5 poäng av 10 då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg