0013 Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ruin? Jag har klarat banan och fått rank B men jag har inte hittat nån ruin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 det är 3:dje uppdraget på den banan jag har bara den kvar och chao sen är allt klart är lite knäckt har A rank på alla andra men måste ha den med man ska ha ancient melody lr vad den heter man får den i rymden hoppas nån kan hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 men varför kommer sonic hearos till xbox och ps2 det e ju nitendo spel jag har hört att det e sista spelt till sonic efter sonic batlle till advance men det var visst falskt för det stod så här att sonic kommer att dö sammtidigt som dr.egman (eller robotnic) på grund av en explusion som han kommer göra dr.egman spränger sig själv och sonic men vad som händer med dom andra står det inget om men det e så klart falskt men det skulle endå va bra slut att den onde och den gode dör tillsamans men åter till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 det är 3:dje uppdraget på den banan jag har bara den kvar och chao sen är allt klart är lite knäckt har A rank på alla andra men måste ha den med man ska ha ancient melody lr vad den heter man får den i rymden hoppas nån kan hjälpa Jaha jaja. Nu har jag fått A men orkar inte samla ihop alla rigar och Chao. Men jag kan ge dej en sida där det står? men varför kommer sonic hearos till xbox och ps2 det e ju nitendo spel jag har hört att det e sista spelt till sonic efter sonic batlle till advance men det var visst falskt för det stod så här att sonic kommer att dö sammtidigt som dr.egman (eller robotnic) på grund av en explusion som han kommer göra dr.egman spränger sig själv och sonic men vad som händer med dom andra står det inget om men det e så klart falskt men det skulle endå va bra slut att den onde och den gode dör tillsamans men åter till ämnet Om man kör i lag måste ju Knuckles och Tails dö. Och För Rose, Dark och Chaotix då.?Tror inte riktigt på det där du hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jag kan gärna ta en sida där det står men fort tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag kan den inte men sök på Google på nätet på "Guide to Sonic Adventunre 2 battle" "to" kommer uteslutas men den sidan som står högst upp är en bra engelsk sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vet nån om det finns chao garden i sonic heroes som det finns i sonic adventure dx directors cut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Har nån lite bilder av sonic heros jag skulle vilja titta lite :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 På sidan ja visa finns det nåra ilder och filmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Nej en snabb en som kan flyyga och En smart eller nåt sånt. Nej, en snabb, en som kan flyga och en stark Jag har hört att när man har klarat det med alla lag så får man team super Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Snabb Sonic, Flyga Knuckles men Tails är ju smart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Tails flyger....... (fast inte på det spelet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg