(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 men ioförsej så kan vi inte diskutera det nu det får vi väl de när spelet kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Men då hade det varit fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ja det har du rätt i men e det ingen som kan någon sida där det står att en e stark en e snabb och en e flygande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Föresten kan ju ruoge bara glida endå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 finns det ingen sonic hearos hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Bara för att det det inte skulle vaa fusk på SA2B och att Knuckles och Rouge skulle vara lika varandra med svävteknik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Ah jag har hittat nåt. På en sida så står karaktärerna i ordning högst upp står Sonic, Espio, Amy och Shadow. Imitten är Knuckles, Vector, Big och Omega. Längst ner är Tails, Charmy, Cream och Rouge. Det kanske betyder nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Ah då måste det vara så här Sonic, Amy, Espio och Shadow är snabba. Tails, Cream, Rouge och Charmy kan flyga. Knuckles, Big, Omega och Vector är starka. Då hade jag rätt förutom att Vector och Espio skulle byta platas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Kanske eller nåt annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Det är antagligen så. För jag har sett en sida där det står att det är en snabb en stark och en som flyger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag kan en sida till historia över Teamen på Engelska mwn jag kommer inte på den just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag kommer inte heller ihåg den sidan jag såg det jag sa på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg