kaktusmaster Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 är det någon som spelar muonline.com så säg till plz plz plz kan ni åkså beräta hur man får igong det plz plz plz :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 det ahr slutat funka för me´j Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag spelar det men förklara lite mer vad du behöver hjälp med, installationen? spela? eller nåt annat? :rolleyes: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 kan du säga hur man får igång det när man instalerat och ska logga in har gjort det för men sen slutat det funka mysko och på alla jag känners datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Är inte så bra med att förklara men: om du har installerat det borde det komma en symbol som ser ut som en sol typ på ditt skriv bord klicka på denå, sen om det kommer upp en grej ska du trycka på connect o då ska spelet starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaktusmaster Skrivet 25 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 det har jag gjort men da kommer det non jäkla upptejt hella tiden sen när den är klar kommer en ny bara :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 hah uppdate men asså det var inte det jag mena din sak det e bara och vänta på att det ska vaf ördig uppdaterat men asså mitt account sluta funka och när ajg gjorde ett nytt fubnka int det heller det e mycko :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 se till att gå in på muonline och tanka senaste uppdateringen vilket är "i". Den går ej att ladda ned med spelets medföljande update (iaf inte för mig). Ladda ned filen och uppdatera så skall det fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soldier_of_sverge Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 vilken ska jag ta när jag laddar hem det exe eller zip??? och det funkar inte att instalera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.