lidmer Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Hejsan alla kan man bli av med sitt cd-key om man har mh=map hack det sa en kompis till mig o jag vet inte vad jag ska tro så hjälp :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ingen märker väl om du använder maphack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 på 1.10 så kan dom stänga av cd keyn om du har maphack för dom hittar maphack mycket lättare nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 dom har inte kommit på mig än så tydligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 tro mig, om du använder maphack så borde du genast stänga av det, för d e som Realcs säger, Blizzard hittar mh mkt, mkt lättare nu. Förr lr senare stänger dom av dig, och då försvinner alla dina saker bla. accountet :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 okej tack alla för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 hmmm kanske är bra att ta bort det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jo det verkar ju det sj blir min dator crazy o bugar ut sig jag tror det e mh som gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.