Farenhait Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 (redigerat) Nu har jag en frågesport om Green Day. t.e.x Hur många finns bandet Green Day Och när man har svarat rätt skriver han frågan. Min första fråga lyder: Hur många låtar finns i Albumet American idiot? MKT Lätt :cool: Redigerat 22 April 2005 av Farenhait Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Svar: 13 låtar Fråga: Vad heter sångaren i artistnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Svar: Billie Joe Armstrong Fråga: När kom albumet Dookie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 1994 tror jag det var! Om det är rätt så kommer denna fråga! Vilken är den senaste videon Green Day skapat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Hmm, inte säker för jag ser inte mkt på tv nu för tiden, är mer ute, men kanske Holiday? Vad heter trummisen i artistnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Svar: Tré Cool... tror jag.. (eller är det gittaristen?) Fråga: Vilka 2 av dom 3 i bandet grundade bandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Billie Joe Armstrong och Tré Cool tror jag ;) isf. Vad heter den åttonde låten på american idiot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 She´s a rebel Hur går refrängen på American Idiot (man bör veta vad refräng är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Welcome to a new kind of tension. All across the alien nation. Everything isn't meant to be okay. Television dreams of tomorrow. We're not the ones who're meant to follow. Well that's enough to argue. Don't want to be an American idiot. One nation controlled by the media. Information age of hysteria. It's going out to idiot America. Hur många ställen besöker green day i norden? (spelar på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Det där var lite krasslig text, men du får rätt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Okej, jag kan ta en ny då.. :P Vad heter Green Days första album Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Green Day is best? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.