Gäst Perisoreus Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 (redigerat) Om det finns ngn som inte vill veta överhuvudtaget någonting om den nya boken, läs då inte detta: "Halfblood Prince" kan betyda två saker. Det kan antingen betyda "Halvblodsprinsen" eller "Halvblodens prins". JKR har sagt att det inte syftar på Harry eller Voldemort. Det skall visst också dö ngn av de "viktigare" personerna. Redigerat 10 Juli 2005 av Perisoreus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Boken kom ut på engelska för nån dag sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Jag läste ut boken igår. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 f*n jag måste läsa dom. har läst typ 100 sidor av ettan sen ba, palla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 jag läste ut den för en vecka sen. Den var jävligt bra men tråkigt att någon dör säger inte vem. Det sägs ta 2 år tills nästa släpps men den släpps på svenska till jul ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Om det finns ngn som inte vill veta överhuvudtaget någonting om den nya boken, läs då inte detta: "Halfblood Prince" kan betyda två saker. Det kan antingen betyda "Halvblodsprinsen" eller "Halvblodens prins". JKR har sagt att det inte syftar på Harry eller Voldemort. Det skall visst också dö ngn av de "viktigare" personerna. Eller så kan det betyda att någon är halvblod och att personens förälder hette Prince i efternamn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nijol Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Där har du fel salzalada det kommer i november eller december nån gång vid det det kommer 7st. och da dor han el sa fortsatter de skriva om honom nar han ar vuxen. sa 7 el flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 (redigerat) Shit!Har prinsen dåligt med blod? :blink: Han borde söka en doktor! Redigerat 6 Augusti 2005 av FisharMario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Umm, FisharMario, har du ens läst Harry Potter? Själv läste jag ut boken idag. Synd bara att jag hade råkat läsa Spoilers =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 jag kan en grym spolier :( smyläste min kompis och fick reda på en grej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 11 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 (redigerat) jag kan en grym spolier :( smyläste min kompis och fick reda på en grej... f*n VILKEN SPOILER JAG HOSTADE UR MIG! Redigerat 20 Augusti 2005 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Om någon skriver en spoiler så får den personen en varning, så vida ni inte SPOILERVARNAR innan ni skriver, TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.