Pikachu86a Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Det låter bätre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 i sverige är livstidsfängelse typ 20 år men det är inte så lätt att få det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Ja det kannse stämer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 i sverige är livstidsfängelse typ 20 år men det är inte så lätt att få det <_< det är idiotiskt på 2 sätt 1. För svårt att få livstid 2. För få år, ska vara tills man ruttnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Det andra saken gillar jag inte. Men den första kan jag hålla med dej om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 varför inte, 20 år är ingenting för mördare dödsstraff är förståss det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Vad skulle du tänka om du blev dömd till dödsstraff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 då hade jag förmodlingen gjort nåt så jag förtjänade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Okey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 men kan du sluta spamma... men i alla fall... sverige är för mesigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 en av de som planerade WTC dådet skulle få 25 års fängelse per liv så det blir flera 1000 år i fängelse för honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 (redigerat) i sverige är livstidsfängelse typ 20 år men det är inte så lätt att få det <_< Detta är 2 dåliga sätt sverige gör. För kort fängelse Och lyxhotell ska man kalla det ! Guggo han som planerade det dömdes till Dödstraff och han tyckte det var rättvist. Redigerat 4 Maj 2005 av nOfear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.