Farenhait Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Ja. /Vad tycker ni om aborter det kan va både rätt och fel en ensam stående mamma tycker jag har rätt att aborta men då tycker jag fadern borde ta ansvar och hjälpa mamman när det verkligen behövs. Nej. / Påven var emot abortere för att man tar bort ens liv och om man har en mamma och en pappa som är i förhållande tycker inte jag att man behöver aborta. Sen vet jag inge mer att skriva om NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Om nån av föräldrarna inte vill ha ett barn (pappan tex) borde mamman få välja på att göra abort eller ta hand om de själv. Själv skulle jag aldrig vilja ha barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 motivera varför jag är nyfiken >:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 varför jag inte vill ha barn? De är jobbiga De: 'Skriker så man får ont i huvudet 'Stinker och bajsar på sig och mycket att pyssla med 'Är osmarta och ska röra allt 'De kostar mycket pengar 'De är ivägen och hindrar en från att hitta på saker osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Du har ju själv vart barn du vet hur det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 men jag minns inte när jag var spädbarn... frågan är vad man säger när ens fru/tjej jättegärna vill ha barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Man förklarar vad som är dåligt och bra. Xade tänker du bara på att slappa ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 men jag har sagt vad som är dåligt... men är det fel att inte vilja ha barn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Nej jag var bara nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 skulle nog tycka det var trevligt att ha barn..... men självklart skall man ha abort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag är för abort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Xade: Skulle du inte ens vilja avla fram en till liten irriterande mini Xade? xD Jag tycker att om man inte vill ett barn, så ska man få göra abort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.