Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Hur får man mini bowser egentligen fattar inte... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Hur får man mini bowser egentligen fattar inte... :( Du ska klara Birdie challenge(9 första hålen, de 9 bakre hålen, slutligen alla 18 hålen..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag tycker det är jätte svårt, men har han en sån där sak för munnen som han har i MPT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 vet inte men han e ascool med den grejen som han har för munnen på super mario sunshine också han e :cool: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag tycker det är jätte svårt, men har han en sån där sak för munnen som han har i MPT? Nja, så värst svårt är det inte...Fast det är inge kul när man får en sån där putt i en brant backe...När man står och måste vinkla så mycket,,,Det gäller att vara träffsäker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Men vet du om han har en sak framför munnen? Jag tycker det förstörde MPT :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Men vet du om han har en sak framför munnen? Jag tycker det förstörde MPT :( Jo då, han har den där sjaletten eller var det nu är framför munnen...Där är det typ ritat vassare tänder eller något.... Kan ej tyda vad de är för nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg