Hoppa till innehåll

Pokemon

Rekommendera inlägg

Gäst Wish_Maker
Skrivet (redigerat)

Tja. När jag sökte på Blocket om Pokemon Blue Version Advance.

Så hitta jag några som sålde Pokemon Blue Version på Gameboy Advance.

Finns det Pokemon Blue på Advance?

Har Nintendo gjort om det till Advance?

Eller är det Pirat Kopia?

Isåfall varför gör dom inte om Pokemon Gold/Silver till Advance, det är ju roligare?

Redigerat av Froancise
Skrivet

Tja. När jag sökte på Blocket om Pokemon Blue Version Advance.

Så hitta jag några som sålde Pokemon Blue Version på Gameboy Advance.

Finns det Pokemon Blue på Advance?

Har Nintendo gjort om det till Advance?

Eller är det Pirat Kopia?

Isåfall varför gör dom inte om Pokemon Gold/Silver till Advance, det är ju roligare?

Jag har inte här något om att dom har gjort om det. Det är nå en pirat kopia eller så har han bara skrivit fel.

Gäst Wish_Maker
Skrivet

Nemen jag såg ett foto.. då var det lika stort som ett advance spel så var det en Blastoise på framsidan.

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Visa upp det vet ja,men det måste ju vara en piratkopia,eftersom annars skulle dom visa upp det på Advance.En reklam alltså om det

Gäst Wish_Maker
Skrivet (redigerat)
Här! kolla där på paketen.. så ser du på grön och blå "Game boy Advance" Redigerat av Froancise
Gäst Tomatketchup
Skrivet

Jag ser att det är en fake,men varför skulle Blocket.se göra såna dumma grejor? :huh:

Gäst Wish_Maker
Skrivet

dem har man ju derdan sätt förut !! hehe :P

Jaha? vem bryr sig om du sett dom förut? Du vill bara ha 3 st såna dära pricka under ditt namn.. "Nykomling" "medlem" osv osv..

Gäst Wish_Maker
Skrivet (redigerat)

Jag ser att det är en fake,men varför skulle Blocket.se göra såna dumma grejor? :huh:

Nemen asså det är ju nån som säljer det.. Och blocket.se kan ju inte veta om det är fake eller inte så dom låter han ha den bilden.. och hmmm när du ser bilden på pokemon blue.. så ser du att handen går över Gameboy Advance.. Det är ju svårt att fixa.. Eller menar du att hela spelet måste vara fake eller bara paketet?

Redigerat av Froancise
Gäst Tomatketchup
Skrivet (redigerat)

Paketet

Förresten har ni sätt att dom har skrivit Pokemon Emerald Advance?Skummt...

Varför?Jo,Emerald har ju aldrig varit på Color,likadant med FR/LG,dom skrev FR Advance och LG Advance.

Redigerat av Rockodile
  • Skapa ny...