Gäst Angel Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag har kommit till sista banan på Legendary, men när jag ska döda Tartarus får jag alltid spö, :evil: någon som har några tips? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nataji Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag hoppade runt rätt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 joo... hoppa runt som f*n och håll dig borta ifrån honom.. han slaktar juh dig på 1 slag så.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoCo_diablo Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag har kommit till sista banan på Legendary, men när jag ska döda Tartarus får jag alltid spö, :evil: någon som har några tips? :blink: skjut på den guldiga grejen på axeln med caliber lr covernant sniper(kommer inte ihåg va den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoCo_diablo Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag har kommit till sista banan på Legendary, men när jag ska döda Tartarus får jag alltid spö, :evil: någon som har några tips? :blink: skjut på den guldiga grejen på axeln med caliber lr covernant sniper(kommer inte ihåg va den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoCo_diablo Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 skjut på den guldiga saken på hans axel med caliber lr covernant sniper (kommer inte ihåg va den heter) då tappar han skölden sen vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg