Gäst Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 när jag går in på ett forum så kollar jag vilka som är inne på just det forumet och då står det =användare som är inne på forumet=inga sen skriver jag ett inlägg och sen står det att jag är inne fast jag var inne innan och då stog det att inga var inne på forumet är det fel på min dator eller på fuska.se sidan? Citera
Mikael Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 Det är nog inge fel på din dator, så du kan vara lugn. Det blir så med vissa sidor ibland. Citera
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 samma problem här men när jag har skrivit ett inläg så försvinner mitt namn i 2 min Citera
Joy Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 Vet ni vad bugg är? Det kan tolkas som ett litet fel som kan komma upp ibland, och när det står så, så har väl kanske inte sidan upfattat att du är inne än eller så är det er bugg.. Och som Mikael säger, det blir så med sidor ibland.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.