Metpy Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Ska inte det här vara på webspel ??? Ja du, det vete gudarna. EDIT: Varför anmäla? Redigerat 21 Juli 2010 av Metpy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Hogwarts, är inte det Harry Potter ? Var medlem på hogwarts.nu en gång i tiden, lågstadiet vad jag minns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Metpy, någon anmälde för att du tar upp trådar från 2005 som ingen bryr sig om längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag var också med för länge sen, men det lades ner och nått fenixforum eller va det nu var kom ist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Mm samma här, men fenixforum sög. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Metpy, någon anmälde för att du tar upp trådar från 2005 som ingen bryr sig om längre. Mina gamla trådar, så det så. Och det räknas inte för jag minns det som igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Dina trådar ja, men det är fortfarande bump som ingen bryr sig längre. Det var 5 år sen, ja du är 5 år äldre nu. Var är det för idé att gå in nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Dina trådar ja, men det är fortfarande bump som ingen bryr sig längre. Det var 5 år sen, ja du är 5 år äldre nu. Var är det för idé att gå in nu? Alltså det beror på hur du ser det... egentligen så skrev jag tråden igår men jag åkte fram 5 år i en tidsmaskin, så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Dina trådar ja, men det är fortfarande bump som ingen bryr sig längre. Det var 5 år sen, ja du är 5 år äldre nu. Var är det för idé att gå in nu? Alltså det beror på hur du ser det... egentligen så skrev jag tråden igår men jag åkte fram 5 år i en tidsmaskin, så.. Mm, du vet, kan jag få åka med till december 2012 och se vad som händer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Dina trådar ja, men det är fortfarande bump som ingen bryr sig längre. Det var 5 år sen, ja du är 5 år äldre nu. Var är det för idé att gå in nu? Alltså det beror på hur du ser det... egentligen så skrev jag tråden igår men jag åkte fram 5 år i en tidsmaskin, så.. Mm, du vet, kan jag få åka med till december 2012 och se vad som händer? Sorry, den blev söndertrampad av dinosaurier när jag åkte och besökte min farmor som liten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Sorry, den blev söndertrampad av dinosaurier när jag åkte och besökte min farmor som liten.Hur kom du tillbaka då? :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Sorry, den blev söndertrampad av dinosaurier när jag åkte och besökte min farmor som liten.Hur kom du tillbaka då? :_ Slog den med en gitarr så kom jag tillbaka till 2005, sen slog jag den igen så kom jag hit. Nu är gitarren trasig också så jag kan inte ta mig härifrån :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg