💬
Logga in
Fuska.se

Tycker Du?

30 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Varför inte Xade

Jag kom på de så klart att jag är med de

Du kom inte på det,det har funnits miljoner såna här trådar..

Vote:Ja.

Helt onödigt att rösta nej, finns ingen anledning, dom som inte gillar det behöver inte gå in

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är ju bra att ha allt om photoshop i ett forum än att det ska vara i Allmänt och alla Gruppforum och så...

30 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling

ja. bra att kuna få hjälp där och så vidare

1 May 2005
Nivå 7 · Fuskare

Jag tycker också att det ska finnas ett Photoshop forum eller ett Bild forum för allt innom Bild

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Varför inte Xade

Jag kom på de så klart att jag är med de

Som redan ett par personer sagt i denna tråd så kanske inte allt som vill kan få egna forum... -.- Gruppforum. En gång till. Gruppforum.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

epaaj palla göra ett nytt Gruppforum när det redan finns närmare 10 styckna som handlar om Photoshop...

Det verkar inte finnas 10 st, snarare 2 st och det är fult i båda 2, Kolla själv Här

3 May 2005
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

varför ha ett eget för photo shop? Det här är trots allt forum.fuska.se och inte en data design sida ;)

Jag svarade "vet inte"...men för mig kvittar det eftersom jag inte skulle störa mig.

jag håller med dig frezy_man, det här är trots allt forum.fuska.se och inte en data design sida ;)
4 May 2005

om man skulle göra det i ett underforum i PC

Nivå 10 · Veteranfuskare

Om man är lite långsökt så tjänar ju fuska.se på att inte ha något underforum...

För om det inte finns något så köper någon ett GF och startar en Photoshop "klubb" och för att kunna starta det behövs FuskaMynt - vilket man får antingen genom att messa eller sätta in pengar på fuska.se's konto...

På så vis tjänar fuska.se på det hela att inte ha något liknande.

5 May 2005
Nivå 4 · Lärling

varför ska det finnas Musik/Media forum, det handlar väll inte heller om något som har med fusk att göra, design musik och media handlar ju bara om kreaktivetet, dom sakerna hör ihop, doit! fattar inte problemet hur svårt är det på en skala att ändra namnet på Musik/Media forumet?

7 May 2005
Nivå 5 · Fuskare

Röstade:Ja

varför:Kunde kanske bli roligt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in