Rallypacker Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Själv tror jag att det står bland 4 lag: Göteborg, Helsingborg, Malmö och Kalmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Tror de står mellan Göteborg och Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Kommer väll bli idiotförklarad men jag tror det står mellan de himmelsblå, Malmö FF och Gefle IF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 okej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 okej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan. Vem ska bli idiotförklarad? Du trodde ju att Kalmar skulle ha en chans på guldet. Nog är Kalmar bättre än Gefle (ALLA Allsvenska lag är bättre), men de har ingen chans att ta guld. Annars tror jag att IFK Göteborg tar SM-guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 är inte så intreserad i Allsvenskan... men jag hänger med isvängarna... men jag tror Malmö kommer vinna... tvåa kommer göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 okej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan. Du får inte glömma att det gick riktigt bra för Kalmar i fjol. Och i år har dom värvat några spelare med spetskvalitét och har kvar sina brassar så... IFK blir årets flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 kalmar kommer självklart och vinna. tvåa kommer nog göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 okej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan. En otränad brasse som är rund om magen & dessutom skadad nu. Nyförvärven? Daniel Pettersson var en av UFC:s bästa för några år sedan samt en av Östers bättre senaste visiten där. Brima Koroma är för ovårdad i spelet. Han kan dock inte höja KFF. Det gick bra ifjol? Vi lever i nuet. Många lag gör en bra säsong för att sedan floppa säsongen därpå. Kalmar åker inte ur men de har ingen chans på guldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 klart kalmar har chans att vinna och det kommer dom nog att göra och daniel pettersson är grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 klart kalmar har chans att vinna och det kommer dom nog att göra och daniel pettersson är grym Sundsvall, Gefle, Assyriska & ÖIS har också chans att vinna isåfall. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 alla dom suger ju kalmar är iallafall bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.