Hoppa till innehåll

Svenska Mästare 2005


Rallypacker

Rekommendera inlägg

okej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan.

 

Vem ska bli idiotförklarad?

Du trodde ju att Kalmar skulle ha en chans på guldet.

Nog är Kalmar bättre än Gefle (ALLA Allsvenska lag är bättre), men de har ingen chans att ta guld.

 

Annars tror jag att IFK Göteborg tar SM-guld.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan.

 

Du får inte glömma att det gick riktigt bra för Kalmar i fjol. Och i år har dom värvat några spelare med spetskvalitét och har kvar sina brassar så... IFK blir årets flopp.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan.

 

En otränad brasse som är rund om magen & dessutom skadad nu.

Nyförvärven?

Daniel Pettersson var en av UFC:s bästa för några år sedan samt en av Östers bättre senaste visiten där.

Brima Koroma är för ovårdad i spelet.

Han kan dock inte höja KFF.

Det gick bra ifjol?

Vi lever i nuet. Många lag gör en bra säsong för att sedan floppa säsongen därpå.

Kalmar åker inte ur men de har ingen chans på guldet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

klart kalmar har chans att vinna och det kommer dom nog att göra och daniel pettersson är grym

 

Sundsvall, Gefle, Assyriska & ÖIS har också chans att vinna isåfall. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...