Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 alltså.... om du är så rik som du säger att du är, så skadar det väll inte dig att lägga växeln i rädda barnen bössan i affären (exempel) btt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 har aldrig gett bort ett öre till välgörenhet och kommer aldrig göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) för att ? kom med ett annat argumet, än att de aldrig gjort något för dig dör du av att skänka bort några kr som du ändå aldrig kommer använda, utan bara slänga på skrivbordet, där de får ligga och samla damm..... Redigerat 21 Oktober 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag sparar alla pengar. när jag får kronor, femmor och femtioöringar över så lägger jag de in en bössa. när den sedan har kommit upp i stort värde växlar jag in det mot hundra/femhundra lappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 kan fortfarande inte förstå hur några små kronor är så viktiga för dig att du alldrig ens kan tänka på att ge dom till ett svältande barn i afrika ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Däför flera kronor blir större summor. Och stora summor kan man köpa mycket för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 men en 10 är ingen större förlust för dig eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Alla pengar är förluster. Jag delar inte med mej, så det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 har du funderat på att skicka in en ansökan till guinnes rekordbok ? världens egoistiske man.... Hur kan du leva med dig själv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Just det jag kan, jag klarar mig väldigt bra. Själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jodå, jag överlever allt, just nu hoppas jag ju då att du skall vakna upp ur din drömvärld, och återvända till värkligheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Jag lever inte i en drömvärld. Jag vet vad som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.