Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 plötsligt blev jag väldigt trött.... läs alla mina inlägg så förstår du nog felet på dina ideér Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag tycker inte det är fel på dem. Och det är det inte, du TYCKER det är fel på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Att du gillar dina små ideér har jag nog förstått sedu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 alla borde förstå att de är bra. om alla tänkte som mig skulle sverige vara en bättre plats att leva på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 tycker du.... Alla tycker inte som du, och kommer aldrig i göra det heller. Inse det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag vet om det mycket väl. Men jag gillar det fortfarande inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Varför skall man gå runt och vara ledsen över något som aldrig kommer att hända ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 För att man tror att det finns hopp. Dessutom är jag inte ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 ok...inte ledsen. Men om man vet att det ALDRIG kommer att hända så är det ingen mening att gräma sig över det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 jo, det tycker jag att man kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 För att ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Man inte ska vara en vekling och släppa sina åsikter. Man ska vara stolt över dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.