Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Jag Tycker det är fånigt att prata om såna saker du kanske sårar nån senare.. :( menade du mig??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Tror han menar mig, men jag har inte gått på nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Tror han menar mig, men jag har inte gått på nån... du har kanske inte gått på någon men du snackar en massa skit det kan jag säga till dig från och med nu...men som sagt hudfärgen har inget med det här att göra så blanda inte in det i den här frågan igen... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 som sagt igen så var det du som tog upp det... men denna debatt står liksom lite still... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 som sagt igen så var det du som tog upp det... men denna debatt står liksom lite still... hur f*n kan du säga att det var jag som drog upp det..?? :angry: gå bak en sida och sen läs vad DU har skrivit...!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 du sa det första om att usas president eller nåt, att hon skulle vara den första kvinliga och svarta... DU började Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Den kommer förändras, bäst är ju en vit man... som bush, han äger det här da..vem la in hudfärgen nu da..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Alla debatt trådar spårar ut med nåt tjafs mellan Xade och (person X ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 har inte vita mer makt än svarta? det här da..för tusande gången...skyll inte ifrån dig!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) jag vet, du BÖRJADE och jag fortsatte... men du BÖRJADE fortfarande... btw, det är ju bara fakta jag tog upp, eller hur Redigerat 15 November 2005 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 vet ni vad min gamla lärare brukade säga ? "Det spelar ingen roll vem som började, det viktiga är vem som slutar. Ni beter er som dagis barn som bråkar i sandlådan Btt. (femenism on någon kommer ihåh) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jaja, tillbaka till ämnet som handlar om den otroligt korkade feminismen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.