The Balrog Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Död åt feminismen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 jag tycker att de borde bli jämnständighet. lite mindre som glappar mellan män och kvinnor i allafall... de är grymt fel om man går så långt som att männen ska stå ut me de vi kvinnor gör (de där "männen ska genomlida de vi gör" grejsen) somliga kan man ju ta ner på jorden, och då menar jag både män och kvinnor.... men jag säger, inte konstigt att de är mest tjejer i tonåren som tar livet av sig när de vet vad som väntar där framme men tebax ti feminism. jag tycker de är värken bra lr dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 jag tycker det är bra som det är nu, jag menar tjejerna har alltid haft det sämre, mycket kommer bli konstigt med jämnständighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 jag tycker det är bra som det är nu, jag menar tjejerna har alltid haft det sämre, mycket kommer bli konstigt med jämnständighet Det kommer bli konstigt för dom som väljer att uppfatta det konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 ok, vad menar du med det? att de som tycker som jag är konstiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 ok, vad menar du med det? att de som tycker som jag är konstiga? Nej, jag menar inte att du är konstig. Folk som uppfattar saker konstigt behöver inte var konstiga för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Bikini* Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Självklart skall feministerna få säga sitt, jämställdhet måste införas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 åh va mycket bättre det kommer bli om "mans skatten" införs :blink: vad tänkte dom med?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 åh va mycket bättre det kommer bli om "mans skatten" införs :blink: vad tänkte dom med?! Det blir ju för f*n inte jämnställdhet het om man inför mans-skatt. Jämnställdhet = >Lika möjligheter för män och kvinnor att få ett visst jobb. >Lika lön för båda könen osv >Lika mycket skatt oavsett kön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 åh va mycket bättre det kommer bli om "mans skatten" införs :blink: vad tänkte dom med?! jag förstår inte varför alla vill ha jämnställdhet... har aldrig tyckt om den ideen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 åh va mycket bättre det kommer bli om "mans skatten" införs :blink: vad tänkte dom med?! Och så kallar du Xade egotrippad <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 han är lite värre än mig om man säger så, men jag har hållt med han på den punkten... feminism kommer jag aldrig gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.