Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

hej jag har ett sasnabbt sätt att tjäna pengar på!!! man snor helt enkelt saker av andra gubbar... det är inte så svårt som det låteran behöver bara skicka den här koden till *borttaget, tror du verkligen någon vill ge sitt användarnamn och lösen till dig, va?*

Redigerat av Chihuahua
  • 9 månader senare...
Skrivet

hej jag har ett sasnabbt sätt att tjäna pengar på!!! man snor helt enkelt saker av andra gubbar... det är inte så svårt som det låteran behöver bara skicka den här koden till *borttaget, tror du verkligen någon vill ge sitt användarnamn och lösen till dig, va?*

Jo du mod som ändrade detta, det funkar, har kompisar som drar ihop några 100 k på det, men jag gör icke det själv, för man blir bannad, sen finns det bättre sätt,

Skrivet (redigerat)

någon som vet ett bra sätt att tjäna pengar?

Jag har inga pengar och vill veta ett bra sätt.

:huh: snälla svara gärna  :unsure:

men om du behöver pengar ska du hacka rune essence! när du har gjort det ska du gå till banken och stoppa in dom i banken sen hackar du mera rune essence och lägger in dom i banken sen tar du ut dom i note's och för 27 stycken får du ca 540 gp! det tar typ 10 min för att få 2.5 k! Redigerat av nusse_
Gäst QuikSilver
Skrivet (redigerat)

Antingen kan man döda chickens som droppar feathers som vissa köper för 5gp ea..Och det tar inte

speciellt lång tid att sammla mycket. Eller hacka rune essence.

Redigerat av R-110
Skrivet

någon som vet ett bra sätt att tjäna pengar?

Jag har inga pengar och vill veta ett bra sätt.

:huh: snälla svara gärna  :unsure:

:D : här ska du få ett bra tips träna din woodcuttin lvl till 60 o cutta yews annars kan du döda giants o å b bones eller kan du fiska lobs elr swrdys

elr kan du hacka coal elr rune o träna din smith till 99 o gör rune saker

• Skapa ny...