LaAD Skrivet 27 April 2005 Rapport Skrivet 27 April 2005 Har någon något tips på bra fantasy böcker? Jag har bara läst "Bilbo" men ska snart börja på "Härskar Ringen". :D Citera
Nogger Mint Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 Jaa... David Eddings böcker är bra :rolleyes: Typ... Sagan om Belgarion Stenens väktare Profetians tid Besvärjarnas kamp Rivas drottning Ödets Fullbordan Sagan om Mallorea Belgarions son Murgoernas konung Demonen i Karanda I Zandramas spår Sierskan från Kell Sagan om Elenien Diamanttronen Rubinriddaren Safirrosen Sagon om Tamuli Kupoler av eld De skinande (LOL! The shining!) Den dolda staden Belgarath Besvärjaren Aldurs dal Rivas ättling Polgara Besvärjskan Belgaraths dotter Hertginnan av Erat Rivas skrifter Tjuven Althalus De utvalda Knivens sång Reginas sång Drömmarna Äldre Gudar Själv håller jag på att läsa Sagan om Belgarion, men jag ska försöka få tag i samtliga. Citera
Gäst Soffan Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Skrivet 11 Maj 2005 Draklands Krönikan finns... En mycket rolig serie. Du kommer nog gilla Tofs i böckerna! Sedan Citera
Nogger Mint Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 Sen finns "Landet på andra sidan" böckerna, de är bra. Det var bland de första fantasy jag läste. Citera
Gäst Muuu Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 läs böckerna av David Gemmel fast det finns inte så många på svenska än men 5 tror jag är översatta till svenska Citera
Gäst Soffan Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Skrivet 9 Juni 2005 Eragon är mysig och skön att läsa ^.^ Kanske bara första boken kommit ut men den är grymt bra! Citera
Guggo Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Skrivet 12 Juni 2005 hmm, gillar inte fantasy så mycket.... men harry potter e bra :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.