Nain Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 han kanske bara är ledsen för sina stora framtänder? eller är jag mycket mysko... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 det är nog du som är lite mysko :P man måste vädra tallkottekörrteln i bland, glöm inte det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 för bövelen, det glömde jag, jag å min elementära otur. men vi ska kanske fortsätta snacka Afrika nu! :P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 ja: back to topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 det måste du väl inte skriva <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jo, det måste jag,annars går världen under o alla dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 haha. Xade bry dig om ditt så bryr Guggo sig om sitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Vad tycker ni om dem svarta och vitas rättigheter i afrika jag tycker dem är så jävliga att dem vita ska komma och ta över landet och bestäma och dem svarta och slava dem i diamant guld gruvor o.s.v den vite får 1000 kr per sten och den slavande får 1 kr i lön varje månad fannn dem är helt sjuka dem dära vita där längst nere.Det får inte ske så ! Jo, det var riktigt dåligt.... Fast nu mera sker det inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Säg inte det du. Darfur-provinsen har det inte så fruktansvärt bra. Så visst händer det fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.