Hoppa till innehåll

Splinter Cell: Chaos Theory


Gäst MasterChrizz
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst MasterChrizz

Är det några som lirar Splinter Cell: Chaos Theory här?

Jag lirar det rätt mycket och tycker att det är årets spel helt klart! En av mina favoriter helt klart... Trean är så mycket bättre och annorlunda än dem två tidigare och tycker att detta spel är ett mästerverk! Tre spel i ett!

 

Någon som lirar Versus mycket som vill lira på Live någon gång? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag lirar Splinter Cell: Chaos Theory och jag kan inte komma på en enda negativ sak med spelet. Jag gillar verkligen denna fiffiga sak på pistolen som skickar elektroniska störningar till lampor och såna elektriska saker. :P

Jag har vanliga Spliner Cell också men det är inte lika kul eftersom man fick vända ett halvt sekel innan man kunde spara.

 

Sam Fisher rocks! :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MasterChrizz

Jag lirar Splinter Cell: Chaos Theory och jag kan inte komma på en enda negativ sak med spelet. Jag gillar verkligen denna fiffiga sak på pistolen som skickar elektroniska störningar till lampor och såna elektriska saker.  :P 

Jag har vanliga Spliner Cell också men det är inte lika kul eftersom man fick vända ett halvt sekel innan man kunde spara.

 

Sam Fisher rocks!  :cool:

 

Jo, jag tycker SC:CT är riktigt grymt. Det går inte att jämföra med ettan eller tvåan, trean äger dem alla femtio gånger om. Ett helt nytt spel, helt annorlunda. Jag tycker bäst om multiplayer läget Versus mode. Det går inte att försklara hur bra det är, men det äger iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...