Pelleelle Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 (redigerat) När man har kommit till de oranga jätte sniglarna i hemligheternas kammare så är det ju ett ställe brevid där man ser en annan snigel åka, men det är ett par "lumos ställe" och jag försöker att få tag på dom men jag bara åker igenom och golvet ger vika. Hur ska jag komma förbi? :( Snälla svara GENST!!! Redigerat 28 April 2005 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Hallå? kan nån svara? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 ta och vissa en bild så kan jag hjälpa dej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Men... jag har aldrig gort det förut... kan du berätta på pm istället? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 det är hålle i gången va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 va menar du me de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.