Voice_of_god Skrivet 28 April 2005 Rapport Skrivet 28 April 2005 Om det är någon som premunerat/premunerar på Pc gamer eller någon annan spel tidning har säkert hört talats om det här spelet. Spelet släpps i sverige ( eller i alla fall i Göteborg ) den 7 maj. De som ägde/äger det första spelet har säkert laddat ner "danger room. programet" det programmet som gjorde att man kunde slänga in ett nästan oändligt antal gigantiska robotar, Poliser, skurkar, gangsters, dinosaurier i en egen designad fight "inklusive slå skiten ur hjältarna" Jag laddade ner demot igår och de hade bygt in funktionen, men jag undrar bara om någon känner till en skins sida eller något? Citera
Voice_of_god Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Skrivet 29 April 2005 (redigerat) Jag tar tyder detta svar som "ingen på sidan premunerar på Pc gamer, ingen spelar spel i denna gengern. det vill säga, ingen vet en bra spelskins sida. Och ja det är ett roligt spel, i demot jag spelade slogs man mot en svävande tjock italienare kallad "fortissimo" han sjöng Figaro och allt flög iväg av ljudvågorna. jag bara måste köpa spelet när det kommer. Redigerat 29 April 2005 av Voice_of_god Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.