Honey Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 :blink: vad är the sims2 studentliv för något? har inte hört talas om det....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Det är en expansions pack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 (redigerat) :blink: vad är the sims2 studentliv för något? har inte hört talas om det....... Är du nyfiken så kan man läsa här och köpa det.http://www.webhallen.com/prod.php?id=36374 EDIT: Blev en fel stavning Redigerat 30 April 2005 av DanniQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 The sims studentliv är ett expanisonpack där man får följa med simmarna under universitets tiden. JÄTTE KUL & PRISVÄRT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Jag vet inte fall det är kul men jag tycker att det kostar mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Det tycker jag med...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*STAR* Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Jag tycker att det kostar mycket men är roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ecliptica13 Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 ja tycker att de e skitkul men var hittar man prylshoppen??? ja fattar inte var...skika gärna på min msn:: [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mini_apan Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 :visslar: Ohh jag älskar sims 2 spelen kan inte du säga några fusk till mig ?? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mini_apan Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 :blink: vad är the sims2 studentliv för något? har inte hört talas om det....... det är ett skit häftigt spel jag kan berätta lite mer sen men jag har ej tid nu hejdå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Ett Exapnsions spel till The Sims 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg