Brawler Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Det kommer komma ut 4 kvartalet år 2005 det såg jag på en hemsida. aha,isåfall e det väl i på vintern nån gång.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 MOPPEPOJKAR!!!!!! VET NI VAD JAG GJORDE NÄR JAG INTE ORKADE VÄNTA PÅ NINTENDO DS!? NÄR JAG VAR FÖR TRÖTT FÖR ATT FÖR ATT VÄNTA IN FSA TILL GC!? IMPORTERADE!!!! ´håll andan nu...DET NYA ZELDAT KOMMER UT I JUNI ELLER JULI I AMERIKA!!!!!!!!!!!!! IMPORTERA,MOPPEPOJKAR,IMPORTERA!!!!!!!!!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 det brukar bara ta några veckor/månader innan det kommer i euorpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 30 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Veckor hoppas jag isåfall..Jag dör om den kommer på vintern asså.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg