Hoppa till innehåll

Runescape

mx^

Rekommendera inlägg

Asbra fusk till runescape!!!

jag ha 5 mille på runescape och jag vet hur man kan få det på typ 1 tim..... jag ska lägga av med runescape så jag ger ut fusket..... det går till så att man hackar andras

gubbar.. skicka ett email till [email protected] med coden:

Jag tänker inte acceptera att du tänker sno min gubbe & därför kommer jag härmed att anmäla dig till deras support så du stängs av.

[Rensat]

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

jag ha 5 mille på runescape och jag vet hur man kan få det på typ 1 tim..... jag ska lägga av med runescape så jag ger ut fusket..... det går till så att man hackar andras

Jag tänker inte acceptera att du tänker sno min gubbe & därför kommer jag härmed att anmäla dig till deras support så du stängs av.

Själv spelar jag jätte mycket och Rune Scape personalen sa att det finns inget fusk så han vill bara ha din gubbe! ;) Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägg av ingen går på det där.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...