mx^ Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 (redigerat) Asbra fusk till runescape!!! jag ha 5 mille på runescape och jag vet hur man kan få det på typ 1 tim..... jag ska lägga av med runescape så jag ger ut fusket..... det går till så att man hackar andras gubbar.. skicka ett email till [email protected] med coden: Jag tänker inte acceptera att du tänker sno min gubbe & därför kommer jag härmed att anmäla dig till deras support så du stängs av. [Rensat] Redigerat 27 Maj 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Om man skriver sitt eget lösenord är man själv "offer" :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 (redigerat) Ska vi tro på det? Anar starkt att du är samma person som robinblennow... (Menar till MX!!!) Redigerat 28 April 2005 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 (redigerat) Asbra fusk till runescape!!! jag ha 5 mille på runescape och jag vet hur man kan få det på typ 1 tim..... jag ska lägga av med runescape så jag ger ut fusket..... det går till så att man hackar andras gubbar.. skicka ett email till [email protected] med coden: Jag tänker inte acceptera att du tänker sno min gubbe & därför kommer jag härmed att anmäla dig till deras support så du stängs av. Själv spelar jag jätte mycket och Rune Scape personalen sa att det finns inget fusk så han vill bara ha din gubbe! ;) Redigerat 27 Maj 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 (redigerat) Asbra fusk till runescape!!! jag ha 5 mille på runescape och jag vet hur man kan få det på typ 1 tim..... jag ska lägga av med runescape så jag ger ut fusket..... det går till så att man hackar andras gubbar.. skicka ett email till [email protected] med coden: Jag tänker inte acceptera att du tänker sno min gubbe & därför kommer jag härmed att anmäla dig till deras support så du stängs av. Lägg av ingen går på det där. Redigerat 27 Maj 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runescapeplayer Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 ska jag skriva allt de där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Nej! Han kommer bara ta dit konto och din gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Du kommer att anmälas till RS & förhoppningsvis stängs du av. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg