primat Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 (redigerat) Har ni hört talas om ag:s (tror jag det heter) animated gifs... de e skoj och jag tänkte att om ni har programmet kanske ville lägga upp dem här. har ni inte programmet så ladda ner det på www.shareware.com och sök på gif construction set några exempel Redigerat 29 April 2005 av primat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 är det inte lite fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Haha, coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 (redigerat) är det inte lite fel forum? ... Har du gjort de själv, ska visa en gif som jag har gjort snart... :) Edit: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Mario_Fiskas.gif Redigerat 29 April 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 sing,sing,sing, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 mitt första verk: (har inte riktigt fattat det ännu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Animerar med aimgaeready endast, ska testa det progget som du skrev om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.