Snake Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jo, man kan bli hackad på ett av dom mest typiska setten; nån bara loggar in med ens acc genom att försöka om och om igen med olika passwords. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) Man kan inte bli hackad om man bara spelar runescape, gör inget annat. Jag gör inget annat jag har inte MSN jag är bara på fuska.se och runescape och jag blev hackad Redigerat 1 Maj 2005 av Sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 tips för att inte bli hackad: 1. ha ett skit svårt lösenord jätte krångtligt stora och småbokstäver siffror dubbla bokstäver osv. 2.Lada inte ner scar eller nåt annat auto program sånt är offtast hackers eller virus. 3.Lyssna inte på folk som säger skriv ditt namn det kommer bli i stjärnor (****) DET BLIR INTE I STJÄRNOR!. eller om nån säger så här: gå in på den här sidan för att få tex massa partyhats och dragon saker. då har oftast dom själva gjort sidan och kan kolla erat lösenord. uppfyler ni alla dom där 3 sakerna minksar ni chanserna med att bli hackade till 90% eller mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Scarscape är ju iof skitbra ;).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Man kan inte bli hackad om man bara spelar runescape, gör inget annat. Var en keylogger på forumet (officiella runescape forumet), iallafal vad jag har hört..funkade så om nån gick in i hans tråd, så ja.. laddades en keylogger ner =p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gagge Skrivet 2 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 <_< du snälla........kan jag få någonting?jag är helt utämd på saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Man kan inte bli hackad om man bara spelar runescape, gör inget annat. Jag har inte skrivigt på runescape forumet heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Man blir inte hackad om man blivit knäckt i sin kod. Detta är när man blir hackad hämtar en skumm fil som heter kanske runescape free money det kan finnas en key loggers i den eller en hemsida som skickar ut key loggers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Det är bara töntar somn blir hackade så ta dig i röven! ska du säga :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.