Duke Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) Conquer Online är ett MMORPG som Tibia och RuneScape men mycket bättre (enligt mej) är det någon som spelar detta roliga spel?? :huh: och om ni undrar så är COs hemsida: Conquer Online Man kan vara: Water Taoist Fire Taoist Warrior Troyan Archer om någon spelar detta roliga spel,vilken server spelar ni på?? Själv spelar jag på Turquoise(stavning??)och Eagle. http://www.conqueronline.com/screenshot/images/screenshot_0001l.jpg Phoenix Castle Redigerat 1 Maj 2005 av XShooterX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Har aldrig spelat det, ska ladda ner det nu. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 jag vill gärna ha det men det tar lång tid tills jag får det så kan du skicka det till mig på msn [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Har det inte hos farsan,tyvärr :( . Men imorgon(måndag) ska jag till morsan så då kan jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Har det inte hos farsan,tyvärr :( . Men imorgon(måndag) ska jag till morsan så då kan jag :) k bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Kostar det pengar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 de kostar inte pengar men de dröjer långt tid att ladda ner.....ja har spelat det förut...lvl 46 archer de e ganska roligt men nu håller ja ju på me rangarok och Runescape :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.