PaXx Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Tja, jag har lite frågor ang. Zelda: FSA. 1. Kan man köra singelplayer? 2. Kan man spela det utan att ha nåt GBA? 3. Hur fungerar det om man kör singelplayer? Thx. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 fråga 1. Ja, du kan köra singleplayer fråga 2. Ja, du kan spela utan GBA fråga 3. När man kör single player kör man med gc kontrollen, det är bara när man kör multipalyer man behöver köra med GBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PaXx Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Okej, så då skulle jag t.ex kunna beställa denna, och inte behöva köpa nåt annat? Iaf, när man kör singelplayer, styr man alla fyra Links då? Eller är det bara en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Man styr en i taget, dom andra tre följer efter en, men man kan t ex. sätta en link på en knapp, och sen styra en annan link medans första link står på knappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 men du behöver inte oroa dig, det följer med en gba-kabel när man köper spelet. oturligt nog visste inte jag det, och köpte en i onödan! som tur är så kan jag därför spela multiplayer med min kompis, som inte har nån sladd! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PaXx Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Ok, tack för alla svar! Tror nog att jag kommer köpa detta spel! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg