Amaeli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jälvklartett stort NEJ Vilken påbrå har du 1. helt svensk 2.någon förälder från annat land (vilket?) 3.helt från något annat land Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 1.Helt svensk Vilken sport bil är bäst av dom här! 1.Porsche 2.Ferrari 3.Lamborghini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 3.Lamborghini! Vet du vem Tupac är? 1.JA! 2.Nej.. :huh: 3.Tupac? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Ja! :P Vilket program är bäst 1.top model 2.simpsons 3.nyheterna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Simpsons ur underhållningssynvinkel, annars nyheterna. Dummaste meningar utav dessa? 1. "Var e kanonen?" 2. "Ånej...sojan rinner..." 3. "Vafan menar du med USA?" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 hehe, 3:an 1.G. Bush 2.G.W. Bush 3.Bob Dole Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Vet inte,äsch vi tar väl George W Bush.. Är du.. Svara ärligt! 1.Smart 2.Osmart 3.Jag vet inte vad det betyder.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Hmm, ska jag vara ärlig så om du menar tekniskt sätt är jag inte alls smart men annars är jag nog rätt smart :P . Roligaste forummet 1.Fuska mynt 2.spel forumen 3.allmänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 2. för där är jag oftast. Godaste mat 1. Pizza 2. Tacos 3. Annan (säg vilken) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Pizza!eller tacos föresten! Bästa chips märke 1.estrella 2.lays (mmm) 3.OLW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 svårt...... men kanske esterella vad skulle du helst vilja ha vid dit hus? 1 Swimmingpool 2 Skateoardramp 3 annat (säg vilket) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Swimmingpool... Bra fråga Coojo! Bästa husdjur 1.Katt (bäst) 2.Hund (ok) 3.marsvin (mycket bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg