Tomi Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 egypten är ju i saharaså det är väll mest sand där om du skulle göra ett inbrott hur skulle du klä dig? 1. :medieval: 2. :ph34r: 3. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 1. :medieval: Vilket OS är bäst? 1. Linux 2. BSD 3. Unix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 1. linux När det är skola 1. :) (äntligen skola) 2. :bah: (Skola igen! ååååh så jobbigt) 3. wee nu ska jag på musiken och spela :gitarr: ps. du behöver bara sätta smilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 :) ..nej det var ett skämt (haha) :bah: efter en 0-0 match i ishockey 1. :) (du tänker det är bäst när det blir jämt då är det ju rättvist) 2. <_< (du tänker bara jag varit där hade vi vunnit) 3. :zzz: (ser inte på hockey, brukar i så fall somna speciellt när det blir oavgjort) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 (redigerat) 3. :zzz: Vilken CSI är bäst? 1. CSI 2. CSI: New York 2. CSI: Miami Redigerat 16 Maj 2005 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 CSI: Miami? när din brorsa spelar jätttte hög musik :gitarr: som du gillar 1. <_< (tittar bort när han kommer ut ur rummet och ser dig digga :) ) 2. :ph34r: (går in maskerad och säger åt han att sänka) 3. :visslar: (försöker överrösta hans musik med din egen musik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 om man gillar musiken vill man väll inte överrösta eller sänka den?så <_< 1.Pizza 2.kebab 3.hamburgare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 ^ har rätt < Pizza 1. Internet 2. Firefox 3. Inget :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) internet när du hört att två pojkar dött under fotbollsträning. vad gör du? 1. <_< (fortsätter som vanligt men tänker lite på saken) 2. :unsure: (slutar för alltid) 3. :) (tar det lite försiktigare) Redigerat 18 Maj 2005 av Tomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 <_< Men jag tänker ändå inte på det :P (noh resphect toh de däd) Dina föräldrar var i worldtrade center 1. du blir ledsen :( 2. :evil: weee nu får jag alla pengar och sånt : ) 3. :rambo: me kill sama bin ladin plx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 :rambo: me kill usama binladen 1.sommaren 2.vinter 3.höst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 sommar det är bäst då det är varmt. när någon säger att du fuskat i något spel (och du har fuskat). vad gör du? 1. :cry: (springer hem stor bölande) 2. :huh: (anklagar du mig för att ha fuskat, då ska vi börja tala om den där gången i....) 3. :unsure: (okey jag fuskade) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg