Coojo Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Annan: Matte. Vad är tråkigast? 1.Köpa kläder 2.Köpa skor!!!! (aaah) 3.Skolan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 3 (vilken bil har du?) 1.Volvo 2.Citroen 3.Annan (isåfall vilken?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowyn^ Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 2.Citronen vad vill du ha eller har 1.Pengar 2.godis 3.saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Pengar :rolleyes: Favoställe: 1.Skolan 2.Varuhuset 3.Hos en tråkig kompis till din mamma Jag skulle tagit 1:an,jag älskar skolan,nästan lika mycket som Lisa Simpson! Ville bara säga det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 2. Of course ! 1.English 2.Italian 3.Svenska :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowyn^ Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 2an! vilket gillar du att inte va på 1.hemma 2.skolan 3.hemma hos kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Vet faktiskt inte jag gillar alla..men tar väll skolan fastän jag gillar det. Vilket sorts spel gillar du? 1.Action 2.Äventyr 3.Annan(säg vad isåfall) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowyn^ Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 2.Äventyr får du äta godis bara på lördagar 1.Ja. 2.Nej. 3.En annan dag ( vilken dag isåfall) 4.Jag får äta godis hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 4.jag får äta godis hela tiden. Har pojkvän\flickvän? 1.Ja 2.Nej 3.Hade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowyn^ Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 1.Ja Men jag är inte direkt kär men ja har en tjej och jag är 9 år:D! Gillar du sbm 1.Ja. 2.Nej. 3.Gillade. 4.Vad är sbm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 4.Vad är sbm? Vad gör du under helgerna? 1.Framför datan 2.Tittar på Tv 3.Nånting annat(säg vad isåfall) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowyn^ Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 3.Jag Spelar fotboll men jag spelar nästan aldrig data spelar bara fotboll på torsagar, mondagar,söndagar,fredagar,lördagar spelar jag fotboll. Vilket counter-strike 1.counter-strike zero 2.counter-strike 3.counter-strike source Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg