:Fuskaren: Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Jag ska skaffa en ny dator är det bra om den har 512ddr minne och 256 i grafik? jag vill köra alla spel med det det ska inte va ett spel som sen säger attjag har för dålig dator räcker det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 ja de räcker.just nu . men om ett år så vet man ju iunte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 skaffa mer ram-minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 2 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 (redigerat) men räcker inte 512? (den ska funka till alla spel) Redigerat 2 Maj 2005 av :Fuskaren: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 men räcker inte 512? (den ska funka till alla spel) Nu räcker det ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Snart krävs 1024 på spel jag vet en data som du inte blir missnöjd av . Den här den har alt som krävs för en full kraftig spel data och otrolig snabb den ska jag köpa http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10124 Det räcker för alla spel. Dina spel kommer inte säga att det var ett dåligt hem. och för att hitta bra datorer ska dem kosta ungefär cirka 13000-17000 och den här kostar 13000 och den är otroligt bra så det är nog bästa valet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Jag ska skaffa en ny dator är det bra om den har 512ddr minne och 256 i grafik? jag vill köra alla spel med det det ska inte va ett spel som sen säger attjag har för dålig dator räcker det då? Vad hade du tänkt ha för prossesor i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Han vill ha en speldata vad tror du AMD <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 vilka spel kommer dom kärva 1024 på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Finns redan en del spel som kräver det, men kom ihåg - det är inte bara hur mycket ram man har utan också hur snabt minnet är. Latencys är viktigt osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jag kör hellre på en P4 prossesor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 1024 mb ram är bra att ha, man klarar av allt bättre..som sagt det finns ju spel som kräver det. Men just nu klarar du dig på 512 bara du har ett bra grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.