LuddE Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Ehm, det har inte kommit några expansioner än.. Och sommar uppdateringen är lite sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Men är ni efterblivna? 1. Själva spelet kostar. 2. Ingen månadsavgift. 3. Expansioner köper man i affären. 4. Man MÅSTE inte köpa expansionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dragon x Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Men är ni efterblivna? 1. Själva spelet kostar. 2. Ingen månadsavgift. 3. Expansioner köper man i affären. 4. Man MÅSTE inte köpa expansionerna. jag tror jag ska skaffa gw är det att föredra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Kaktus pojken , du är ju den som är lite seg... Han frågade om det var MÅNADS KOSTNAD, det är så klart det kostar att köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Att GW äger wow... Nae :/ skulle inte tro det säg inget om ni inte spelat upp till 60 på WoW det e då det e as kul! Ot:Mitt första inlägg på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Kaktus pojken , du är ju den som är lite seg... Han frågade om det var MÅNADS KOSTNAD, det är så klart det kostar att köpa... Och ja sa att det inte var nån, läs allt din alfabet. OCH SÅKLART SPELET KOSTAR DITT DUMMA ÄGG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 guild wars kostar i monaden om du ska spela spelet online .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Nej, det gör det inte marskatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Får jag undra om eran IQ faktiskt ligger på plus? Först köper man spelet i affären, för kanske 400kr, men man behöver INTE betala månadsavgift, kan ni fatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.