frezy_man Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Skrivet 3 Maj 2005 Jag vet att tråden har funnits förut men orkar inte leta upp den. Är osäker på om det kom ett svar ändå... Hur spelar man 2 spelare i battle mode på ToS??? I instruktionsboken ståre ingenting nästan...så j*vla dåligt. I min guide står det att jag ska sätta i handkontrollen mellan två strider...Det fungerar ju f*n inte, Kan det bero på att jag då använder en pirat kontroll? Jag skulle vara väldigt tacksam för svar! Hade
primat Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Skrivet 3 Maj 2005 Tja... nu har jag inte det spelet men vad menar du med en pirat-kontroll? är det typ gamester eller en svart-tillverkad eler egengjord ( :student: ) men om du har en icke-tillverkad av företag så borde det nog vara det
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Skrivet 3 Maj 2005 Gå in på Tech på den karaktären du vill att din kompis ska styra (måste vara nr.2 i "listan", om du ska ha handkontroll 2) sen väljer du manuell.
frezy_man Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2005 Med pirat kontroll menar jag en hand kontroll som inte är tillverkad av Nintendo f*n jag som kollade igenom så mycket jag bara kunde. Men nu vet jag i alla fall hur jag ska bära mig åt nästa gång då..man tackar Nessen.
Rekommendera inlägg