snadam Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Skrivet 3 Maj 2005 hejsan ! Jag skulle vilja veta vart man hittar poke block case nån stans ?? Skulle också vilja veta om nån vet var man kan få tag på en karta till Lavardge gymet. Snälla måste veta fort !!!!
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Skrivet 3 Maj 2005 1.I Slateport City finns en Contesthall.Snacka med den lilla flickan i huset så får du Pokeblock Case! PS.Contesthall ligger nordväst om Slateport.DS 2.Kan tyvärr inte svara på frågan,för komplicerad! :(
snadam Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2005 Okej :( Synd att du inte kan svara på frågan för jag behöver värkligen hjälp med de gymet !!! Har provat alla hål som går men kommer bara tillbaka till början... Förut hittade jag nån beskrivning på hur man skulle gå men jag har den inte kvar :( Ingen som vet var man får tag på den ? Snälla !!!!
snadam Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2005 Ja gör de så är du jätte snäll !!!!!!!!!!!!!! Men försök att skynda dej :P Tack för pocke casen alla fall :)
minilena Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 Jag troooor att karta finns nånstans på http://www.serebii.net ,men jag är inte helt säker.Om det finns så ska det vara ganska långt ner i menyn,där klickar man på Ruby/Sapphire,och letar lite =P
snadam Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2005 (redigerat) Hittade inte kartan :( Kan du kopiera den sidan o skicka ?? Redigerat 4 Maj 2005 av snadam
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 minilena har fel,dom har ingen karta på hur man gör för att komma till gymledaren
snadam Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2005 Inte undra på att jag inte hittade den om den inte finns där !!! Men kan inte du försöka hitta den åt mej ?? :) Mvh //Adam
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 Tyvärr men jag har inte kunnat hitta något! :(
snadam Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2005 Synd :( Men den ska finnas nån stans... Jag hade den förut men sen så lära jag av instalera hela datorn o börja om från början... Måsta bara hitta den där kartan... Eller nån text bara med beskrivning på hur man ska gå....
Gäst Wish_Maker Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 left up right up left right left up up left right right left lower left down ________ vänstra uppe högra uppe vänstra högra vänstra upp uppe vänster högra högra vänstra nedre vänstra ner Testa det kanske fel men min brorsa har gömt mitt gameboy kan inte testa det själv...
Rekommendera inlägg