Gäst Youx Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vad händer när man har vunnit alla. på R/S KUNGEN :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag är inte säker men jag har för mig att man får ett diplom eller så hade det ryktas om en pokal man får men jag är inte säker! Testa och vinn och se hur det blir! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjallis_87 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Det beror faktiskt på vilken pokémon du tävlar med och i vilken typ av tävling. Går du till museumet i Lylicove city och pratar med någon gubbe kan du få i uppdrag att samla en massa olika pokémon tavlor, när du har vunnit master rank kan du få en tavla av konstnärer, som sakt det beror på med vilken pokémon och i vilken tävling du går med den pokémonen. Ett exempel är Kyroge, i beauty contest, vinner du alla där får du master rank medaljen och en snygg målning som du ska placera på museet. Har du klarat alla medaljerna ska du ha den pokémon först i ditt team och gå och prata med en gumma på marknaden i Slateport city, och då säger hon något om din Pokémon och hon ger dig en väldigt snygg medalj. Går du till pokémon klubben i Slateport och snackar med chefen när du har vunnit tre medaljer altså i hyper rank så får du ett band som hjälper pokémon med erfarenhets poäng, har lättare att vinna tävlingen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jag vann med pitcu heller vad det heter. (bayby från pickatu) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jag vann med pitcu heller vad det heter. (bayby från pickatu) Fick du nåt särkilt eller? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg