0013 Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 south part beskriver inte usa utan hela världen... desutom håller jag med fuel för det ända timmy gör är att skrika TIMMAEY och rycka till -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Dom i den här tråden som inte gillar South Park är antagligen för små för att fatta att det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 ehum, eller så kanske man inte uppskattar torr humor <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 det är itne torrhumår utan bara någon form av sjuk humår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Guggo:Jag uppskattar torr humor...Men jag har svårt för att skratta. Raest:Jag e 10 år och jag fattar det.Men precis som jag sa till Guggo:Har svårt för att skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 ehum, eller så kanske man inte uppskattar torr humor <_< Det ligger något i det du säger. En fråga till er som gillar serien: Hur kan man tycka att våld och trakasserier är kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 med lite humår går det att svälja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 med lite humår går det att svälja Du glömde nog ordet torr någonstans i den meningen 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 nej inge torr humår alls... det är riktigt roligt om man slipper TIMMAEY! bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 nej inge torr humår alls... det är riktigt roligt om man slipper TIMMAEY! bara och de svärande nyhetsuppläsarna, våldet, bajset och trakkasserierna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 nepp det är det som är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 trodde alla på fuska.se hadde kommit ur kiss&bajs åldern, men jag hade tydligen fel..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.