elleboyz Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Skrivet 5 Maj 2005 Vad händer när man klarar ut san andreas?? kommer det typ ett nytt vapen i vapenaffären eller kommer det nån tävling eller nån submission jag bara undrar... :D
WASD Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Skrivet 5 Maj 2005 (redigerat) hehe, "prova" värkar ganska svårt stavfel Redigerat 5 Maj 2005 av mr COOL
Juppy Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 Vad händer när man klarar ut san andreas?? kommer det typ ett nytt vapen i vapenaffären eller kommer det nån tävling eller nån submission jag bara undrar... :D Inte ett jäkla skit! finns några små tråkiga uppdrag som man kan köra!
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 Det roliga med spelet är ju uppdragen så se till att inte göra alla för fort. men jag vet inte vad som händer när man klarat allt. men det kommer ta tid för dig att klara allt
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 Man får hydra och rino vid "The Johnson hous"
Touchmagic Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Skrivet 11 Maj 2005 Vad händer när man klarar ut san andreas?? kommer det typ ett nytt vapen i vapenaffären eller kommer det nån tävling eller nån submission jag bara undrar... :D Det kommer efter text och så sprängs nästan alla bilarna o husen ryker i los santos o man behöver inte börja om man fortsätter spela. // Enjoy //Joel_M :evil:
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Skrivet 11 Maj 2005 Rätt så trist egentligen! man hinner knappt ta en bil innan den exploderar!
Rekommendera inlägg