wuurds Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 (redigerat) lol, tycker ochså att guildwars suger. <_< Redigerat 30 Juni 2005 av davve-da-kid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 (redigerat) davvedakid ; Helt rätt !! ;) äntligen en som förstår att gw suger om man jämför med wow !! Redigerat 30 Juni 2005 av o'reily Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxie_91 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 håller med alla hihihihi så jag tjatade på min mamma så jag fick det ps jag installerar det nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Horde Äger , alliance e fags !!!! ooooh look at me I`m a Dwarf of a dwarf olso Called Gnome i can ride on a Mechanical Plain Strider i hope i Burn in hell I agree, AH GODDAM PALADINS SUCK. tänk på alla dumma saker allians gjorde. människor atackerar horde för ingen anledning, night elf planterar träd utan tillåtelse, o massa annat.Men horde e igentligen inte heller så snälla, förutom tauren (jag e orc) undead typ fångar och torterar humans ( the bastards deserve it :) ) troll e typ också tortyrmästare. Orc e inte alls så dumma va ja vet. spelet 8-10 (om du inte laddar ner hjälpsamma ULs) horde 10-10!!! allians 7-10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Horde 10/10 (om du vill ha mer Pvp Action och slåss för det som är rättvisst) Alliance 5/10 (det e för tråkiga raser , jag menar du har längtat skit länge på Wow , du får det -jaaaaaa nu kan jag gå över gränerna och ta en human jaaaa !!!!! , det e skit humam e du ju redan , Dvärgar finns redan i Den riktiga världen , Gnomer e inget specielt bara små Dvärgar . Nigh elfs är någolunda bra ras . Men det e orättvisst för Alliance har Paladin . , Dom är ju som en tank plus att dom kan Heala och får Gratis mount i lvl 40 .Horde har ju Shaman men dom kan inte ens använda Mail förens lvl 40 . Alliance är för många 80 % av WoW spelandet är på alliances sida . plus att alla e sånna små 10 åringar) Välj Horde , ta en Tauren 5 % mer HP :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 alliance äger för dom har night elfs !. har inte träffat på en enda 10 åring på alliance ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 (redigerat) har du inte träffat en enda 10 åring? jag har en lvl 10 neld sruid som jag knappt spelar på men det alltid samma 10 åringar som man möter men när jag spelar på min 21 undead rouge lr 20 Tauren Druid så möter man nästan aldrig 10 åringar David_Og: Nightslayer tror jag e det bästa PvP rpuge setet Redigerat 11 Juli 2005 av Coco Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pingu.91 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 ok ni som har WoW är ni Alliance eller Horden och hur många poäng får speltet av 10? (tycker du) 2/10 för att man måste betala! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 2/10 för att man måste betala! fattilapp det är u inte ens dyrt.!. 10/10 på både alliance och horde =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg