Hoppa till innehåll

Wow?


Rekommendera inlägg

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Horde Äger , alliance e fags !!!! ooooh look at me I`m a Dwarf of a dwarf olso Called Gnome i can ride on a Mechanical Plain Strider i hope i Burn in hell

 

I agree, AH GODDAM PALADINS SUCK. tänk på alla dumma saker allians gjorde. människor atackerar horde för ingen anledning, night elf planterar träd utan tillåtelse, o massa annat.

Men horde e igentligen inte heller så snälla, förutom tauren (jag e orc) undead typ fångar och torterar humans ( the bastards deserve it :) ) troll e typ också tortyrmästare. Orc e inte alls så dumma va ja vet.

 

spelet 8-10 (om du inte laddar ner hjälpsamma ULs)

horde 10-10!!!

allians 7-10

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Horde 10/10 (om du vill ha mer Pvp Action och slåss för det som är rättvisst)

Alliance 5/10 (det e för tråkiga raser , jag menar du har längtat skit länge på Wow , du får det -jaaaaaa nu kan jag gå över gränerna och ta en human jaaaa !!!!! , det e skit humam e du ju redan , Dvärgar finns redan i Den riktiga världen , Gnomer e inget specielt bara små Dvärgar . Nigh elfs är någolunda bra ras . Men det e orättvisst för Alliance har Paladin . , Dom är ju som en tank plus att dom kan Heala och får Gratis mount i lvl 40 .Horde har ju Shaman men dom kan inte ens använda Mail förens lvl 40 . Alliance är för många 80 % av WoW spelandet är på alliances sida . plus att alla e sånna små 10 åringar)

 

Välj Horde , ta en Tauren 5 % mer HP :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du inte träffat en enda 10 åring? jag har en lvl 10 neld sruid som jag knappt spelar på men det alltid samma 10 åringar som man möter men när jag spelar på min 21 undead rouge lr 20 Tauren Druid så möter man nästan aldrig 10 åringar

 

 

David_Og: Nightslayer tror jag e det bästa PvP rpuge setet

Redigerat av Coco
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...