💬
Logga in
Fuska.se

Digimon World 2003

36 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag har fått blue card...kommit till träsket...mött den där digimonbossen...men min renamon bara flydde...är det meningen?jag har träffat baronmon men han snackar bara om framtiden med grisar överallt...jag kommer inte vidare...snälla hjälp mig!!!!!!! PS:vad är det för mask som alla snackar om?och etemon?DS :blink:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

kan ni inte skriva eller? :(  :angry:  <_<

skriv inte dubbelt du kan bli varnad.

för att komma förbi ''den där digimonbossen'' så ska du träffa sepicmon som finns nånstanns i south sector. Han säger att om du hittar hans mask så hjälper han dig komma förbi ''den där digimonbossen''. sen så ska du gå till asuka bridge. där nånstans finns en människa som är kläd som sepicmon. Han säger att han inte ska hjälpa dig för att de va inte du som hitta hans mask. Och alla människor säger att sepicmon e taski o så vidare. sen ska du gå till asuka city o snacka me Etemon som e samma person som sepicmon (som e påklädd). När du snackat me honom så får du masken o den riktiga sepicmon hjälper dig.

6 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

ok...då ska jag försöka leta efter den där sepicmon eler vad den nu hette...men det är programmerat att en digimon ska fly från striden va? :unsure: :huh:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ok...då ska jag försöka leta efter den där sepicmon eler vad den nu hette...men det är programmerat att en digimon ska fly från striden va? :unsure: :huh:

japp! men du kommer att möta den igen i bugmaze pitt o då kommer den inte fly!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

ok...men vart ska jag gå sen? jag har kommit till ether jungle...ska man dit eller?och sen har jag gått till jungle shrine...skitstarka numemon...måste träna MYCKET mer...trist... :(

7 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ok...men vart ska jag gå sen? jag har kommit till ether jungle...ska man dit eller?och sen har jag gått till jungle shrine...skitstarka numemon...måste träna MYCKET mer...trist... :(

nejj du måste leta efter ett ''INN'' i south setor när du hittat den så finns åsso sepicmons hus i närheten. en kille kommer säga att de finns spökar där inne. Han står precis utanför de huset.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

har sparat där...men varför ska jag prata med honom?tar han mig till nästa stad eller? :huh:

8 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

har sparat där...men varför ska jag prata med honom?tar han mig till nästa stad eller? :huh:

BARA GÖR VA JAG SÄGER

:angry:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

kan du inte ens skriva varför? :angry: jag undrade bara...för jag pratar knappt med människor på det spelet bara för att de flesta...hur ska jag säga det...vill spela kort!!!och jag har mött så många cardmon att jag bara har dåliga!men varför måste jag det?svara mig det! ;)

Senast ändrad:

9 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

kan du inte ens skriva varför? :angry: jag undrade bara...för jag pratar knappt med människor på det spelet bara för att de flesta...hur ska jag säga det...vill spela kort!!!och jag har mött så många cardmon att jag bara har dåliga!men varför måste jag det?svara mig det! ;)

men har du kommit till jungle shrin o ether jungle så måste du ha pratat me honom.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

nu har jag pratat med honom...eller jag ska...jag stängde av...men han säger bara att det spökar där inne...och sen säger han att det var sepicmon som var spöket...men varför måste man prata med honom för att kunna komma till either jungle och jungle shrine?jag kom ju dit utan att prata med honom...förresten...kan du skicka en spelguide efter den andra gymledaren?jag har skickat ett mail..,.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

nu har jag pratat med honom...eller jag ska...jag stängde av...men han säger bara att det spökar där inne...och sen säger han att det var sepicmon som var spöket...men varför måste man prata med honom för att kunna komma till either jungle och jungle shrine?jag kom ju dit utan att prata med honom...förresten...kan du skicka en spelguide efter den andra gymledaren?jag har skickat ett mail..,.

ja jag har fått den. men har du inte träffat en gul digimon som inte låter dig komma förbi i jungle grave?

o de var länge sen jag var så långt bak så jag kommer inte ihåg alla ställen men jag ska kolla.

10 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13
↗ till inlägget

ok...men jag har inte mött någon gul digimon...bara apemon...fast han var ju vild... :unsure:

11 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jaha konstigt :huh: . han borde stå där o blockera vägen. men efter som han inte e där så kan du gå tilll nästa stad. föresten vad heter stället som du kommer till när du passerar jungle grave.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

men jag kanske bara gick fel då...det ska säkert stå en där...men det finns ju så många vägar...och vet man inte vart man ska gå så...ja du vet...tar man ju bara första bästa...men det kanske står en där om jag pratar med han där ute och sen går till Zanbamon...då kanske det står en gul digimon där...,men det beror på...om du menar strax efter Zanbamon så har jag inte sett någon som blockerar någon väg...men som jag sa så kanske jag bara har gått fel...menar du att den ska stå där någonstans där man kan möta DemiDevimon?det kanske finns många vägar där... :unsure:

13 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

men jag kanske bara gick fel då...det ska säkert stå en där...men det finns ju så många vägar...och vet man inte vart man ska gå så...ja du vet...tar man ju bara första bästa...men det kanske står en där om jag pratar med han där ute och sen går till Zanbamon...då kanske det står en gul digimon där...,men det beror på...om du menar strax efter Zanbamon så har jag inte sett någon som blockerar någon väg...men som jag sa så kanske jag bara har gått fel...menar du att den ska stå där någonstans där man kan möta DemiDevimon?det kanske finns många vägar där... :unsure:

ja de e zambamon! har du vunnit över honom eller?

när du e i phoenix bay så ska du gå till höger ssen finns susaku city där.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

ok...jag tror att jag har varit där... :unsure: ...men jag tror att jag bara gick rakt upp... :meddum: :blink:

14 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ok...jag tror att jag har varit där... :unsure: ...men jag tror att jag bara gick rakt upp... :meddum:  :blink:

nej gå inte rakt upp när du e högst upp så ska du gå åt höger.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

jag vet det! :angry: men som jag sa i ett annat inlägg:när man inte har varit där förut så tar man den första vägen man hittar delvis för att utforska :student: och delvis för att komma bort från diverse starka digimon... :medieval:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag vet det! :angry: men som jag sa i ett annat inlägg:när man inte har varit där förut så tar man den första vägen man hittar delvis för att utforska :student:  och delvis för att komma bort från diverse starka digimon... :medieval:

ok men nästa gång du kommer till ett ställe som du aldri har vatt i så ska du utforska den först.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in