Daniel larsson Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Vad är det för skillnad på Fire red och Leaf green :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 I Leafgreen är Deoxys Defence i Fire Red är den i Speed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Nej i LG är det Defense och FR Attack och i Emerald Speed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 (redigerat) oj ja just det tror det var så.. var lite osäker men jag tänkte om jag hade rätt utan att visa min osäkerhet så skulle ni kalla mig kung och bära mig till mitt palats i Tømætø Kingdøm. Edit: Tomato Kindom till Tømætø Kingdøm Redigerat 6 Maj 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Du har inget palats i Tomato Kingdom. :P Så vi sätter dig i gräset istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 och där får ni bygga ett stort slott och vakta mig :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Och då måste du betala 700 000 tomis(700 miljoner) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 neh neh neh jag är ju Wish Maker och om du avrundar det lite blir det: Wish Master.. så jag önskar mig 700milj och 1 milj te mig själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Vi får fråga RN(Robusta Nationerna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Ja!..... det får vi!.... vad exakt är RN? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Robustas nationer,ungefär som FN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Hmmm oki :P aja orka ens förstöra hans tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg